Bliźniaczki reklamują konta Banku BGŻ

 

Bank BGŻ rozpoczyna emisje spotu reklamowego Bliźniaczki, który jest elementem trwającej od 17 października kampanii kont osobistych oraz loterii wspierającej ich sprzedaż.

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, radiową, prasową oraz w Internecie i potrwa do 18 listopada 2007 roku. Została przygotowana wspólnie z agencją McCann Erickson.

– W kampanii telewizyjnej wzmocniliśmy element motywacyjny zakładania kont, informując o atrakcyjnej puli nagród w loterii. – Po raz drugi wykorzystaliśmy wizerunek bliźniaczek. Nasze bohaterki, jedynie dzięki korzystaniu z kont posiadanych w Banku BGŻ zyskały wiele cennych nagród: telewizor, kino domowe oraz samochód – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ.

Klient aktywnie korzystający z konta osobistego w Banku BGŻ może wziąć udział w loterii, w której w trzech kolejnych losowaniach można wygrać następujące nagrody:
– 20 x TV plazmowy
– 20 x zestaw kina domowego
– 5 x 100 000 zł
– 10 x samochód osobowy

Kampania obejmuje działania w TV: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3, TV Puls, TVN24, Polsat Sport, Tele5, Discovery+Animal Planet; prasie ogólnopolskiej: Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Newsweek, Angora, Tele Magazyn, Tele Tydzień oraz prasie lokalnej. Emisje radiowe pojawią się w stacji RMF FM i pakiecie Drapacz Chmur. Działania BTL skupią się na materiałach POS (ulotki, plakaty oraz naklejki). W Internecie kampania jest emitowana na Onet.pl i Wirtualnej Polsce. Wykorzystano także komunikator gadu-gadu oraz wyszukiwarki.