BZ WBK: więcej klientów kosztem przychodów
Reklamowane przez Leo Beenhakkera, trenera piłkarskiej reprezentacji Polski, konto zapewniające zwrot 1 proc. wartości transakcji kartą płatniczą, ma ułatwić ekspansję terytorialną BZ WBK.
Konto jest dostępne dopiero od poniedziałku, ale zainteresowanie klientów jest zachęcające, w środę było już duże – mówi Paweł Kusza z BZ WBK, odpowiedzialny za nowy produkt.
Bank zapewnia, że w ofercie nie ma żadnego haczyka.
– Nie da się ukryć, że zarabiamy na kliencie – ale ten 1 proc., który oddajemy klientowi, nie jest ściśle skorelowany z jednym źródłem przychodów, np. opłatami z tytułu transakcji kartami. Po prostu rezygnujemy z części przychodów banku ogółem, by przekonać większą liczbę klientów do naszego produktu – mówi Paweł Kusza.
Nowy produkt ma ułatwić BZ WBK ekspansję w nowych lokalizacjach.
Więcej na ten temat w „Gazecie Prawnej”.