Deutsche Bank promuje oszczędzanie
W tym tygodniu, wraz z zakończeniem akcji kredytów na zakup PKO BP, Deutsche Bank PBC rozpoczął kampanię reklamową mającą na celu zachęcenie klientów do aktywnego inwestowania środków pozostałych po prywatyzacji, lub uzyskanych w wyniku sprzedaży akcji na parkiecie.
Bank posiada jedną z najszerszych na rynku ofert funduszy inwestycyjnych obejmującą 53 produkty 8 TFI: członka Grupy Deutsche Bank – DWS Polska TFI (12 funduszy), Skarbiec TFI (9 funduszy), ING TFI (7 funduszy) TFI Banku Handlowego (5 funduszy), Union Investment TFI (8 funduszy), BZ WBK TFI (5 funduszy), AIG TFI (4 fundusze) i TFI Allianz Polska (3 fundusze). Równocześnie klienci Deutsche Bank PBC mogą obecnie skorzystać z dwóch rodzajów promocji: promocyjnej oferty inwestycyjnej oraz promocyjnej oferty depozytowej.
W ramach promocji funduszy inwestycyjnych klienci mogą nabywać jednostki DWS, Skarbca, Union Investment oraz BZ WBK (Arka) przy obniżonych, nawet do 50 proc. opłatach manipulacyjnych. Dla klientów zainteresowanych tradycyjnymi formami lokowania wolnych środków bank przygotował promocję depozytową, obejmującą podwyżki oprocentowania złotowych lokat stałych oraz Polisy Lokacyjnej. I tak dla lokaty 3-miesięcznej oprocentowanie zostało podwyższone o 1,25 proc. i wynosi w ramach promocji 5,5 proc., a dla lokaty 6-cio miesięcznej podwyżka wyniosła 0,7 proc., a oprocentowanie wynosi 5,7 proc. Wskaźnik ubezpieczeniowy Polisy Lokacyjnej to 5,79 proc., co odpowiada oprocentowaniu lokaty rocznej w wysokości 7,15 proc.