Dominet Bank szkoli bankowców

Dominet Bank rozpoczyna projekt „Nowe Szanse dla Partnerów – Kompleksowe szkolenia dla bankowców”, których łączny koszt wyniesie 2,7 mln zł. W ramach programu zrealizowany zostanie cykl szkoleń z 19 tematów m.in. profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania sprzedażą, motywowania pracowników i zagadnień prawnych związanych z działalnością bankową.

W ramach projektu zostanie zorganizowanych 224 grup szkoleniowych dla ponad 3 tysięcy uczestników w okresie od września 2005 do czerwca 2006. Dominet Bank pozyskał na szkolenia ponad 2 mln zł dofinansowania w ramach „Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006” współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny (EFS) oraz przeznaczy na ten cel ponad 630 tysięcy zł z własnych środków. Projekt realizowany jest przez konsorcjum Dolnośląskiej Szkoły Bankowej oraz Schenk Institute.

Program szkoleń dla partnerów Dominet Banku SA ma na celu wykształcenie profesjonalnej kadry bankowej oraz dostarczenie właścicielom placówek partnerskich wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania personelem. Partnerzy Dominet Banku podczas szkoleń pogłębią wiedzę z zakresu motywowania pracowników oraz zarządzania sprzedażą, a także poznają zasady sprzedaży skierowanej do klienta korporacyjnego. Szkolenia dla nowych pracowników placówek bankowych poświęcone będą – poza obsługą komputerów – także zagadnieniom prawnym, a przede wszystkim umiejętnościom sprzedaży i obsługi klienta. Dla pracowników centrali banku opracowano program obejmujący poprawę umiejętności komunikacyjnych i podnoszący umiejętności profesjonalnej obsługi klienta. Odrębne szkolenie – wraz z symulacją napadu – poświęcone będzie bezpieczeństwu placówek bankowych.