Globalna kampania reklamowa ING rusza w Polsce 23 marca

Już w najbliższy weekend odbędzie się polska premiera najnowszego globalnego spotu reklamowego ING. W reklamie nakręconej na torze wyścigowym w Marsylii pojawia się Marek Kondrat.

Światowa premiera globalnej reklamy telewizyjnej ING odbyła się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie podczas ING Australian Grand Prix 16 marca 2008 r. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane są zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi Grand Prix, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampania wspierana jest w mediach drukowanych, jak i w Internecie poprzez obecność przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1.

Polska jest jedynym krajem, w którym wyświetlana będzie zlokalizowana wersja spotu. W ujęciach pod koniec reklamy pojawia się Marek Kondrat, który jest twarzą ING w Polsce.

Globalny spot reklamowy przygotowała londyńska agencja Iris. Za kreację polskiej wersji odpowiedzialna jest agencja Brain. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Kampania realizowana będzie od 23 marca do 2 listopada w Polsacie, Polsat Sport, TVN i TVP.

ING jest również głównym sponsorem relacji z wyścigów Grand Prix w telewizji Polsat i Polsat Sport.

Kampania jest wsparciem mediowym dla Grupy ING, której celem biznesowym w kolejnym roku sponsorowania Formuły 1 jest generowanie zysków. Reklama i sponsoring relacji z Grand Prix jest kolejnym elementem tej strategii obok sponsoringu tytularnego Zespołu ING Renault F1, sponsoringu tytularnego ING Australian Grand Prix, ING Hungarian Grand Prix oraz ING Belgian Grand Prix, międzynarodowych umów sponsoringowych podpisanych z Fernando Alonso i Nelsonem Piquetem i brandingu „na torze wyścigowym” na 13 spośród 18 Grand Prix.