Kampania promocyjna Szybkiego Serwisu Kredytowego PKO BP

 

 

PKO Bank Polski rozpoczął kampanię promocyjną Szybkiego Serwisu Kredytowego. Kampania przebiega pod hasłem „Marzysz? Masz!”. Promocja będzie trwała do końca grudnia br.

 

W kampanii komunikowane są nowe benefity SSK tj. możliwość składania wniosku przez telefon lub Internet, oraz ubezpieczenie kredytu, które pozycjonują SSK jako najbardziej dostępny kredyt na rynku.

 

W ramach kampanii przygotowano spot telewizyjny emitowany w następujących kanałach: TVP, TVN, Polsat, TVP3, TVN7, TV4, TVN24. Ponadto reklama Szybkiego Serwisu Kredytowego będzie ukazywała się w regionalnych i lokalnych telewizjach, stacjach radiowych i prasie. Jednocześnie w ramach działań reklamowych przygotowano kreację nowych ulotek i plakatów, które będą prezentowane w oddziałach i agencjach banku. Hasłami przewodnimi materiałów reklamowych są: „Marzysz? Masz!” oraz „Najbardziej dostępny kredyt na rynku”.

 

Kredyt można otrzymać w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Od kredytobiorcy zależy, na co przeznaczy środki z udzielonego kredytu – mogą one być wykorzystane m.in. na zakup sprzętu gospodarstwa domowego, samochodu czy też sfinansowanie wakacji lub innych potrzeb.

 

Szybki Serwis Kredytowy jest teraz dostępny nie tylko w oddziałach i agencjach PKO BP, ale również w specjalnych bankowych punktach usytuowanych w wybranych centrach handlowych, oferujących doradztwo i sprzedaż tego produktu na terenie całego kraju. Szybki Serwis Kredytowy udzielany jest w czterech walutach: PLN, EUR, USD i CHF. Kredyt może być spłacany w złotówkach i walucie kredytu. Bank nie określa maksymalnej kwoty udzielanego kredytu, wartość ta będzie ustalana indywidualnie na podstawie oceny zdolności kredytowej klienta. Minimalną wysokość kredytu ustalono na poziomie odpowiednio: 800 PLN, 800 USD, 800 EUR, 800 CHF. Kredyt może być udzielany maksymalnie na 8 lat – w przypadku kredytów oprocentowanych według zmiennej stopy procentowej i na 2 lata – w przypadku kredytów oprocentowanych według stałej stopy procentowej.

 

Agencje odpowiedzialne za kampanię:

Kreacja ATL: PZL  (Przybora Zaniewski Limited)

Kreacja BTL: EURO RSCG 4D

Dom mediowy: Optimum Media OMD