Klienci banków lubią programy lojalnościowe

Rennhack Marketing Services (RMS) ogłosiła wyniki corocznie przeprowadzanych badań „ConsumerTrac™” pozwalających na zidentyfikowanie, jakie elementy ofert przygotowywanych przez banki detaliczne mają dla klientów największe znaczenie. Jak wynika z ankiety w największym stopniu uwagę przyciągają i pozwalają na zdobycie nowych klientów czynniki jakościowe – w tym programy lojalnościowe.

Oczywiście, czynniki takie jak wysokość oprocentowania, możliwość bezpłatnego sprawdzania stanu konta i inne bezpłatne usługi wpływają w bardzo dużym stopniu na decyzję, z usług którego z banków skorzystać, jednak coraz więcej osób zainteresowanych jest uczestnictwem w programach lojalnościowych, dzięki którym mogą liczyć na markowe produkty otrzymywane od banku w postaci prezentów. 60% ankietowanych przyznało, że fakt ten ma dla nich duże znaczenie. Wyniki badań są bardzo istotne z punktu widzenia podejmowanych przez banki działań mających na celu pozyskanie nowych klientów.

PRNews.pl