Kredyt hipoteczny bez węża w kieszeni

W marcu wystartowała kampania kredytów sieci Dom – hipotecznej marki Getin Banku

„To są węże KIESZENIOWE. To są węże, które uciekły z kieszeni niektórych bankierów” – oznajmiają Hanna i Antoni Gucwińscy w spocie reklamującym kredyt hipoteczny marki „Dom – hipoteki po prostu”.

Jest to pierwszy z serii film z Gucwińskimi, znanymi z popularnego niegdyś programu „Z kamerą wśród zwierząt” emitowanego w TVP.

Zwierzęta pojawiły się wcześniej na naszych ekranach w serii krótkich teaserów zatytułowanych „Skąd te węże?”. W niespodziewany i zaskakujący sposób, wypełzały spomiędzy krawatów, z rury kanalizacyjnej, z kosza na śmieci. Teraz sławni wrocławianie, tłumacząc „skąd te węże”, opowiedzą nam o życiu i zwyczajach węża kieszeniowego.

– Pomysł na wykorzystanie postaci państwa Gucwińskich w kampanii DomBanku nasunął się nam w sposób naturalny. Któż inny mógłby w tak ciepły i bezpretensjonalny sposób wejść w świat finansów komunikując tak banalną sprawę, jaką jest niska cena kredytu, a jednocześnie sprawić, że zaczniemy darzyć sympatią trudne do polubienia zwierzęta, jakimi bez wątpienia są węże? Poza tym to są postacie, które niosą ze sobą pewną wartość sentymentalną, a które pamięta każdy 30-35-latek. A my do tych właśnie osób mówimy ” – mówi Leszek Kwiatkowski z agencji DougFaberFamily, odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację kampanii.

„Kredyt hipoteczny bez węża w kieszeni” reklamowany będzie w pierwszym półroczu br. Kampania obejmować będzie ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, outdoor oraz lokalne stacje radiowe.