Loteria „Wygraj 100 000 PLN” w Santander Consumer Banku

Każdy, kto wykonana w Santander Consumer Banku symulację kredytu hipotecznego otrzymuje program komputerowy do aranżacji wnętrz. Dodatkowo klienci, którzy zdecydują się na kredyt hipoteczny mogą wygrać 100 tys. złotych.

Loteria „Wygraj 100 000 PLN” to część rozbudowanej, dwuetapowej akcji promocyjnej kredytów hipotecznych oferowanych przez Santander Consumer Bank. Osobom myślącym o zakupie własnych czterech kątów bank proponuje wykonanie darmowej symulacji kredytowej i dodatkowo w prezencie program do aranżacji wnętrz. Dzięki rozbudowanej bazie akcesoriów można zaprojektować wystrój własnego mieszkania lub domu, a następnie go wydrukować. Przyszłą sypialnię i salon można zobaczyć na trójwymiarowych wizualizacjach. Aby uruchomić program wystarczy komputer PC z procesorem 800 MHz, 128 MB pamięci RAM oraz napędem CD ROM.

Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z kredytu hipotecznego mogą wziąć udział w loterii z główną nagrodą w wysokości 100 tysięcy złotych. W losowaniu uczestniczą klienci Santander Consumer Banku, którzy do 31 grudnia podpiszą umowę o kredyt hipoteczny (mieszkaniowy, konsolidacyjny, pożyczkę hipoteczną) w placówce banku lub u jednego z Partnerów Kredytowych. Niezbędne jest również uruchomienie co najmniej pierwszej transzy kredytu. Jeśli decydujemy się na kredyt wspólnie z inną osobą, każdy ze współkredytobiorców bierze udział w losowaniu, zwiększając szanse na główną wygraną. Zwycięzcę poznamy najpóźniej do 21 marca 2008 roku. Szczegółowy regulamin loterii promocyjnej „Wygraj 100 000 PLN” znajduje się w filiach Santander Consumer Banku oraz na stronie internetowej: www.santanderconsumer.pl.

Jednocześnie w mediach ruszyła kampania promocyjna „Stop! Sto tysięcy do zatrzymania”. 15 sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w stacjach tematycznych, w tym TVN24, Discovery, Annimal Planet, AXN, Canal+ Sport, Hallmark, National Geographic, Planete, Zone Europa oraz w lokalnych telewizjach kablowych. Równolegle reklamy ukazują się w dodatkach do dzienników regionalnych oraz w ogólnopolskiej prasie tematycznej. Ponadto przez cały okres trwania loterii kampania promocyjna będzie obecna w Internecie oraz na stronach telegazety TVP1, TVP2 oraz Polsatu.