Marka Warta jedną z najsilniejszych marek na rynku polskim
Rada Marek Superbrands przyznała marce Warta tytuł Superbrand Polska 2005. Zadaniem Superbrands jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach.
Wyróżnienie Warty w projekcie Superbrand jest doskonałym świadectwem wyjątkowego charakteru marki Warta w oczach obecnych i potencjalnych klientów, mediów, kontrahentów, inwestorów oraz pracowników.
Warta- zaufanie do tradycji
Warta jest jedną z największych i najstarszych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Od ponad 85 lat towarzystwo dyktuje standardy na polskim rynku ubezpieczeń, łączy wieloletnią tradycję i doświadczenie z nowoczesnością. Jej wiarygodność potwierdza wysoka ocena ratingowa BBBpi przyznana przez Standard & Poor’s.
Warta działa na obszarze całej Polski. Od lat ubezpiecza życie i mienie milionów Polaków w kraju i za granicą. Rozbudowana sieć sprzedaży ułatwia klientom kontakt z agentem, usprawnia proces likwidacji szkód oraz pozwala Warcie szybciej reagować na zmieniające się potrzeby klientów.
Wraz ze spółką życiową Warta stworzyła kompleksową ofertę rozwiązań obejmujących ubezpieczenia majątkowe i osobowe, polisy na życie, ubezpieczenia emerytalne i programy inwestycyjne.
Przeprowadzony w ubiegłym roku rebranding podkreśla obecność Warty w międzynarodowej grupie finansowej KBC oraz współpracę z Kredyt Bankiem głównie w zakresie usług Badania rynkowe dowodzą, iż Warta jest znaną marką na polskim rynku. Wśród klientów Warty znajomość spontaniczna wynosi 98%, wspomagana 100%, a TOM (top of mind) 80%.