mBank rozpoczyna kampanię reklamową

Kampania, której hasło przewodnie brzmi „Nie musisz wierzyć reklamom”, ma charakter wizerunkowy, ale nie zabraknie w niej informacji o produktach banku.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i znajomości marki oraz budowa wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o szerokiej ofercie produktów i usług finansowych. W reklamie zostało podkreślone, że z usług mBanku korzysta już milion klientów, a podstawowym źródłem informacji o banku są polecenia.

„Hasło przewodnie kampanii ma zaintrygować odbiorców reklam i skłonić do zastanowienia się nad motywami wyboru banku i sposobem zarządzania finansami osobistymi” – podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za marketing i rozwój mBanku.

Kampania reklamowa będzie trwać do 9 października w telewizji i Internecie.