Nordea BP przygotowuje nową strategię

 

 

Nordea Bank Polska liczy, że do końca 2005 roku opracuje nową strategię, która zakładać będzie rozwój bankowości detalicznej. Bank chce zwiększyć liczbę placówek – poinformował Jacek Kalisz, wiceprezes banku.

 

„Strategia, nad którą pracujemy zakłada rozwój bankowości detalicznej. Planujemy rozwój sieci, chcemy być obecni w największych ośrodkach miejskich”- powiedział w środę na konferencji prasowej Kalisz. Dodał, że nowa strategia może być gotowa jeszcze w 2005 roku.

 

Bank ma obecnie 43 odziały i punkty bankowe.

 

Zdaniem wiceprezesa bankowość detaliczna będzie odgrywała coraz większą rolę w przychodach banku.

 

„Mam ambicję, żeby za kilka lat bankowość detaliczna miała 50-proc. udział w przychodach banku” – powiedział Kalisz.

 

Wiceprezes poinformował, że od czerwca bank wprowadził do swojej oferty program lojalnościowy dla klientów indywidualnych i obecnie przystąpiło do niego 3 tys. klientów.

 

„Liczymy, że do końca roku będziemy mieć w granicach 9 tys. klientów, którzy znajdą się w tym programie” – powiedział Kalisz.

 

Bank ma obecnie około 300 tys. klientów indywidualnych.

 

PAP