Nowa funkcjonalność w systemie Citibank Online

Citi Handlowy kontynuuje internetową ofensywę i wzbogaca platformę internetową Citibank Online o kolejną funkcjonalność. Tym razem, bank umożliwia klientom korzystającym z Citibank Online zarządzanie zagranicznymi odbiorcami.

Dotychczas, klient Citi Handlowy, który chciał przelać przez Internet pieniądze na rachunek banku za granicą, musiał wcześniej autoryzować odbiorcę tej wpłaty dzwoniąc na CitiPhone. Teraz może już samodzielnie dodać zagranicznego odbiorcę do listy zdefiniowanych odbiorców, po czym wykonać do niego przelew.

Citi Handlowy nie pobiera opłaty za przelewy zagraniczne realizowane przez Internet. Użytkownicy Citibank Online powinni jednak pamiętać, że opłata za przelew zagraniczny może być pobrana przez obcy bank pośredniczący w transakcji, a także bank odbiorcy. W chwili obecnej, samodzielnie przez internet, przelewy zagraniczne można wykonywać do 36 krajów na całym świecie. Dodatkowym atutem przelewów zagranicznych na Citibank Online jest możliwość wysyłania płatności zagranicznych w większości popularnych walut.

Zarządzanie odbiorcami zagranicznymi to kolejna funkcjonalność, którą Citi Handlowy wprowadził na swojej platformie internetowej w tym miesiącu. Bank dynamicznie rozwija nową platformę internetową i zapowiada, że w ciągu dwóch lat dołączy do liderów na polskim rynku usług bankowości internetowej.