Nowa kampania reklamowa Autocasco Generali

Od połowy listopada 2007 r. ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń Autocasco Generali. Jej medium wiodącym będzie telewizja.

Kampania, która potrwa do pierwszej dekady grudnia br. jest adresowana do użytkowników ubezpieczeń AC – posiadaczy nowych i używanych samochodów, głównie mieszkańców dużych i średniej wielkości miast.

Jest to kontynuacja kampanii produktu Autocasco z wiosny br., przy czym tym razem w kreacji filmu reklamowego Generali wykorzystana została postać Adama Małysza, którego sponsorem i partnerem ubezpieczeniowym Grupa Generali jest już od kilku lat.

Nowy kontrakt sponsorski, podpisany przez Grupę Generali z Adamem Małyszem w sierpniu br. przewiduje współpracę tego najwybitniejszego polskiego sportowca ostatnich lat z Generali zarówno na płaszczyźnie reklamowej, jak i ubezpieczeniowej (ubezpieczenia majątkowe oraz życiowe). Wizerunek skoczka będzie wykorzystywany w planowanych na najbliższe 2 lata kampaniach reklamowych i działaniach promocyjnych Generali. Logo ubezpieczyciela pojawi się natomiast na okryciach wierzchnich oraz kombinezonach (zarówno startowym, jak i treningowym) sportowca.

Medium wiodącym kampanii będzie telewizja. 30-sekundowe spoty pojawiać się będą na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN Turbo, TVN24 i Polsatu.

Za kreację filmu reklamowego jest odpowiedzialna agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD.