Nowa kampania reklamowa Pakietów dla MSP BRE Banku
Od 22 maja do 25 czerwca br. trwa kampania reklamowa Pakietów BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP). Głównym celem jest wsparcie sprzedaży produktów linii EFEKT.
W reklamach pojawiają się cztery komunikaty:
· „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, więcej się nie zobaczymy”;
· „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać”;
· „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, szef Basi mocno się zdziwi”;
· „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, wylejesz Maćka z pracy”.
W ramach kampanii został przygotowany specjalny serwis internetowy http://www.brebank.pl/pakietyefekt/, w którym klienci mogą zapoznać się ze szczegółami oferty, złożyć wniosek o produkt czy też skontaktować się z doradcą.
Podstawowym medium użytym w kampanii jest prasa. Po raz pierwszy zdecydowano się na wykorzystanie radia, które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem.W przypadku Internetu skoncentrowano się na serwisach finansowych, biznesowych i gospodarczych.Wykorzystywane formy reklamy internetowej to banery, banery śródtekstowe i e-mailing.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska