Nowa kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta

1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy.

 

Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.

 

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7, która od początku 2006 roku obsługuje należące do Grupy KBC – Wartę i Kredyt Bank. Obie spółki stosują przygotowaną przez G7 nową linię kreacyjną, opartą na odręcznych adnotacjach i podkreśleniach, symbolizujących dopiski klientów.

 

Dwa filmy reklamowe wykorzystywane w kampanii – 30 i 10 sek. – reżyserował Daniel Borjesson. Producentem jest ITI Film Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się – pracujący również dla obu spółek – Warty i Kredyt Banku – dom mediowy Starcom. Głównym medium kampanii jest telewizja.