Nowa strona mBanku

mBank po raz kolejny odświeżył swoją stronę internetową. Wprowadzone w poniedziałek zmiany dotyczą zarówno witryny głównej, podstron informacyjnych, jak i serwisu mCAFE oraz niektórych serwisów tematycznych- np. stron poświęconych imprezie: 3 mBank Łódź Maraton

Pozostałe strony funkcjonujące w ramach serwisu mBanku będą sukcesywnie uaktualnione. Nowością w nawigacji jest możliwość przejścia do odrębnych stron poświęconych ofercie dla klientów indywidualnych i firmowych. Warto tutaj przypomnieć, że jakiś czas temu mBank zapowiadał gruntowne odświeżenie oferty dla mikroprzedsiębiorców.

Wyróżnikiem strony wciąż pozostaje pasek prezentujący poszczególne grupy produktów i usług oferowanych przez bank. Pozostała część strony głównej podzielona jest animowanym zdjęciem prezentującym osoby tworzące mBank.

Jak informuje bank, przez 5 lat, klienci podczas 95 459 053 odwiedzin spędzili na stronach banku 870 lat 4 dni i 2,5 godziny. Ponadto osoby korzystające z usług mBanku przysłały 264 994 wiadomości email, wykonały 7 969 366 telefonów na mLinię i wysłały 506 469 sms-ów.

Wszystkie zmiany w serwisie zostały zaprojektowane z uwzględnieniem wyników badania, jakie na zlecenie banku przeprowadziła firma ARC Rynek i Opinia.

PRNews.pl