PKO BP promuje się w Internecie
W pierwszych dniach maja rozpoczęto realizację koncepcji stałej obecności reklamowej PKO Banku Polskiego w Internecie. Oferta banku będzie prezentowana na stronach największych portali i serwisów informacyjnych oraz ekonomicznych. PKO Bank Polski jako pierwszy „tradycyjny bank” uruchamia na tak wielką skalę rozwiązanie e-marketignowe, do tej pory zarezerwowane dla banków elektronicznych.
Projekt został przygotowany i jest wdrażany we współpracy z agencją HYPERmedia.
Stała obecność PKO BP w Internecie jest kontynuacją wzmożonych działań największego polskiego banku w sieci i odsłania przed nim wachlarz ogromnych możliwości. Opracowanie tego unikalnego projektu e-marketingowego trwało kilka miesięcy, ponieważ przedsięwzięcie zostało zaplanowane jako działanie długoterminowe i wymagało dokładnych przygotowań.
Na stronach kilkunastu najpopularniejszych portali i serwisów informacyjnych oraz pasaży i witryn nieruchomości prezentowana jest kompleksowa oferta banku. A w niej m.in. informacje o kredytach, rachunkach, kartach płatniczych i kredytowych, lokatach. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone są według kryterium grupy docelowej. Ofertę dla siebie znajdzie tu młodzież, studenci, klienci indywidualni, klienci bankowości prywatnej i korporacyjnej oraz małe i średnie przedsiębiorstwa.
Projekt ma za zadanie przeniesienie aktywnej promocji na najpopularniejsze pasaże i centra finansowe w sieci, a tym samym przybliżenie oferty banku potencjalnym klientom. Pozwala to realizować cele zasięgowe i sprzedażowe, które byłyby niemożliwe do osiągnięcia w inny sposób.
Oferta PKO BP prezentowana jest także na witrynie internetowej Expandera.