Rusza kampania reklamowa konta eFirma Nordea Bank Polska

Niska cena i wysoka funkcjonalność – to główny przekaz rozpoczynającej się kampanii reklamowej rachunku eFirma Nordea Bank Polska przeznaczonego dla przedsiębiorstw z sektora MSP.

W przekazie reklamowym położono nacisk na koszty związane z prowadzeniem rachunku – 9 złotych miesięcznie oraz od 40 do 60 groszy za przelewy w Internecie, i jego funkcjonalność – dostępność w tradycyjnym oddziale i poprzez elektroniczne kanały dostępu.

Kampania, która potrwa do kwietnia br., koncentruje się na codziennej prasie ogólnopolskiej oraz tygodnikach opinii. Będzie też wspierana w Internecie.

Z rachunku eFirma Nordea mogą korzystać osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz spółki cywilne, partnerskie, jawne i komandytowe. Rachunek eFirma można otworzyć przez Internet lub w oddziale banku. Posiadacz eFirmy otrzymuje bezpłatną kartę Visa Business Electron. Bezpłatne są również wypłaty kartą w bankomatach banku Nordea i BZ WBK. Właściciel rachunku eFirma może też skorzystać z oferty leasingowej. Elektroniczne kanały dostępu oferowane w ramach rachunku eFirma pozwalają na realizację przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych na formularzach zgodnych z wymaganiami tych instytucji oraz przelewów poza granice Polski bez konieczności składania wizyty w placówkach banku. Za pośrednictwem kanałów elektronicznych można też realizować pojedyncze i zbiorcze zlecenia przelewów, ustanowić stałe zlecenia przelewu, sprawdzić stan rachunku i uzyskać informacje o wykonywanych operacjach, a także otwierać i likwidować lokaty.