Rusza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta

Ruszyła nowa, trwająca do końca marca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. Adresowana jest do kobiet i mężczyzn – kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie.

Przekaz reklamowy został oparty o benefity, które może uzyskać klient korzystając z nowych wariantów Warta Moto-Assistence – S2 i S3 czyli naprawę pojazdu na miejscu awarii oraz samochód zastępczy w ciągu 24 godzin. Wskazana jest również możliwość uzyskania upustów cenowych, sięgających nawet do 75% ceny podstawowej.

Klienci, którzy ubezpieczą swój samochód w trakcie trwania kampanii, mogą wziąć udział w konkursie. Nagrodami są m.in. samochody Fiat Panda, vouchery na paliwo oraz bilety na koncert zespołu Genesis, który sponsorują wspólnie Warta i Kredyt Bank.

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Głównym medium kampanii jest telewizja.