Rusza nowa kampania reklamowa Dominet Banku
Dominet Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kibicem jesteś cały czas”, której celem jest poinformowanie o ofercie sportowych kart kredytowych banku. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie działania z zakresu ATL i BTL. Jej początek został zaplanowany na 9 kwietnia, kreację przygotowała agencja VA Strategic Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.
– Kampania Dominet Banku jest skierowana zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, a jej celem jest pokazanie karty kredytowej jako nowoczesnego narzędzia płatniczego, znacznie wygodniejszego od gotówki. Jednocześnie oryginalne sportowe layouty kart sprawiają, że miłośnicy sportu czy też poszczególnych klubów sportowych nawet na zakupach, spędzając czas z rodziną mogą czuć się kibicami – mówi Tomasz Wójkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu Dominet Banku.
W ramach działań ATL przygotowane zostały 3 różne spoty reklamowe dedykowane poszczególnym kartom, które będą emitowane w kluczowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Ponadto, reklamy pojawią się w prasie ogólnopolskiej o tematyce sportowej, m.in. w Przeglądzie Sportowym oraz w największych dziennikach regionalnych, m.in. w Dzienniku Polskim, Dzienniku Zachodnim, Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej, Dzienniku Łódzkim czy w Głosie Wielkopolskim.
Poza działaniami typu ATL w placówkach Dominet Banku dostępne są również ulotki informujące o ofercie sportowych kart kredytowych banku.