Ruszyła kampania reklamowa „EFEKT-ownych” Pakietów BRE Banku
14 listopada br. ruszyła kampania reklamowa BRE Banku, która po raz pierwszy – w przypadku usług BRE Banku dla klientów firmowych – zakrojona będzie na tak szeroką skalę. Nowa kampania wizerunkowo-produktowa adresowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które zgodnie z nową strategią działań na rynku bankowości korporacyjnej są jedną z głównych grup docelowych usług dla firm. Po raz pierwszy w historii usługi BRE Banku dla firm reklamowane będą w telewizji.
Do segmentu MSP BRE Bank zalicza te przedsiębiorstwa, które prowadzą pełną księgowość i osiągają roczne obroty od 3 do 30 mln złotych. Kampania zakłada poinformowanie odbiorców o głównych benefitach oferty dla firm z sektora MSP – obsłudze indywidualnego doradcy oraz możliwości uzyskania limitu kredytowego do 1 miliona złotych.
Do media planu prasowego wybrane zostały takie tytuły jak: Gazeta MSP, Gazeta Prawna, dodatek do Rzeczpospolitej „Dobra Firma”, Handel + Zarządzanie, Polski Przedsiębiorca oraz Poradnik Małej Firmy. Oprócz tego banery reklamowe widoczne będą w portalach internetowych Onet.pl i Money.pl.
Na budynkach oddziałów BRE Banku w wybranych miastach umieszczona zostanie reklama wielkoformatowa z layoutem kampanii, a wewnątrz wszystkich oddziałów staną niestandardowe w swojej formie standy reklamowe. W styczniu przyszłego roku kampania zostanie wsparta reklamą outdoorową na nośnikach typu backlight w największych miastach Polski.
W portalu internetowym banku, pod adresem www.brebank.pl/pakietyefekt/ został uruchomiony również specjalny serwis poświęcony samej kampanii, który m.in. zawiera zdjęcia z planu, fragmenty filmu rekalmowego, które nie znalazły się w spocie, sam film reklamowy oraz minireportaż z planu zdjęciowego, tzw. making off.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska.