Ruszyła kampania reklamowa karty Nordea Aspiracje

Rozpoczęła się kampania promocyjna karty kredytowej Nordea MasterCard Aspiracje. Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs „Twoje aspiracje”, w którym do wygrania jest w sumie 30 tysięcy złotych.

Główny przekaz kampanii to najniższe na rynku oprocentowanie karty kredytowej oferowanej przez bank Nordea – w promocji trwającej do końca marca 2006 r. wynosi ono tylko 5,5 proc. w skali roku. Kartę w tym okresie można otrzymać bezpłatnie. Reklamy zachęcają też do udziału w konkursie, w którym za najciekawsze opisanie swoich aspiracji jest do wygrania 30 nagród – po 1000 zł każda.

Obejmująca kilka tygodni kampania reklamowa prowadzona jest w prasie, telewizji i Internecie. Zaplanowano wykorzystanie ogłoszeń prasowych na stronach redakcyjnych oraz insertów. Kampania prasowa koncentruje się w „Gazecie Wyborczej” oraz w wybranych tytułach codziennej prasy regionalnej. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach tematycznych: TVN24 oraz TVN Style. W Internecie postawiono na reklamę banerową w największych portalach, mailing oraz artykuły sponsorowane. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.