Ruszyła kampania reklamowa Szybkiego Serwisu Kredytowego PKO BP
PKO Bank Polski na wiosnę zaoferował swoim klientom promocyjne warunki Szybkiego Serwisu Kredytowego. W związku z tym rozpoczął multimedialną kampanię reklamową, która potrwa do końca maja 2006 r. Główny komunikat promocyjny brzmi „Wiosenna promocja kredytu”.
W ramach obowiązującej wiosennej promocji klienci liczyć mogą na niższą o 2 pp. prowizję za udzielenie kredytu, wynoszącą obecnie 3 proc. – dotyczącą wyłącznie kredytów udzielanych w PLN. Prowizja za udzielenie kredytu może zostać ponadto obniżona w przypadku ustanowienia dodatkowego zabezpieczenia kredytu i/lub gdy kredyt udzielany jest posiadaczowi rachunku w PKO BP.
Kampania promocyjna Szybkiego Serwisu Kredytowego potrwa do końca maja br. i będzie równolegle prowadzona w mediach ogólnopolskich i lokalnych, w telewizji, radiu, prasie i internecie. Jej podstawowy przekaz reklamowy to:
- Cena kredytu: „Oprocentowanie od 7,2 proc. oraz obniżona prowizja”.
- Szybkość udzielania kredytu: „Na co chcesz. Natychmiast.”
– Kampania kierowana jest zarówno do szerokiej grupy klientów banku, jak i do osób, które do tej pory nie korzystały w usług banku. – powiedział Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP – Podejmowane działania zmierzają do wypromowania Szybkiego Serwisu Kredytowego jako kredytu pierwszego wyboru na rynku, poprzez intensywną promocję marki kredytu i utrwalenie korzyści wynikających z wyboru tego produktu, oraz do realizacji celu sprzedażowego, którym jest zwiększenie wolumenu udzielonych kredytów.
Kampania promocyjna o zasięgu ogólnopolskim:
- Telewizja – 30” spoty reklamowe będą emitowane w stacjach: TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, TVN24 i TVN7. Pierwszy etap kampanii potrwa od 8 do 29 kwietnia, a drugi od 8 do 21 maja.
- Internet – promocja potrwa do końca maja. Zasięgiem obejmie największe portale (Onet, WP, Interia, Gazeta) i serwisy finansowe.
- Supermarkety – do 30 kwietnia br. na drzwiach wejściowych do wszystkich supermarketów Tesco oraz E.Leclerc będzie zamieszczona reklama Szybkiego Serwisu Kredytowego. Dodatkowo będzie eksponowana na wszystkich sensomatach (bramki z czujnikami przy kasach) w supermarketach Tesco.
Na potrzeby reklamy w lokalnych mediach zostały ponadto przygotowane:
- ogłoszenie prasowe (A4 i w formie paska),
- spot radiowy,
- materiały BTL – ulotki listkowe oraz plakaty do ekspozycji w oddziałach i agencjach,
- plansza statyczna telewizyjna do wykorzystania w telewizjach lokalnych i kablowych.
AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ:
Kreacja ATL: PZL (Przybora Zaniewski Limited)
Kreacja BTL: EURO RSCG 4D
Dom mediowy: Optimum Media OMD
Agencja interaktywna: Hypermedia