Ruszyła sprzedaż polis przez telefon w CU

Można już ubezpieczyć przez telefon samochód w Commercial Union, ale szersza kampania zacznie się w grudniu – donosi „Gazeta Prawna”.

Uruchomienie sprzedaży testowej polis komunikacyjnych przez telefon w CU oznacza, że wkrótce może rozpocząć się szersza kampania reklamowa. Na razie informacje o możliwości zawarcia tą drogą umowy są dostępne na stronie internetowej. Jest tam jednak tylko telefon kontaktowy, nie ma na razie żadnych szczegółów oferty.

Z informacji, które można uzyskać na infolinii, wynika, że Commercial Union zebrał wszystkie nowe rozwiązania wprowadzone przez konkurentów i wprowadził do swojej oferty. Jest więc opcja ubezpieczenia szyb (za 60 zł składki), z której skorzystanie nie powoduje utraty zniżek w AC. Również 60 zł kosztuje ubezpieczenie NNW dla wszystkich pasażerów z sumą ubezpieczenia 50 tys. zł, w tym limitem 1 tys. euro na wykonanie operacji plastycznych usuwających skutki wypadku. Jest też opcja ochrony zniżki, która pozwala na ich zachowanie, mimo spowodowania szkody, czy to likwidowanej z OC czy AC. Firma liczy przede wszystkim na klientów grupy, których jest ponad 3 mln. Zachęca ich zniżkami do kupna polisy, np. członek OFE i posiadacz polisy na życie może liczyć na 5 proc. zniżki.

Więcej na ten temat w „Gazecie Prawnej”.