Santander wprowadza nową formułę leasingu
Dostępność dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz całkowite zdjęcie z klienta obowiązków związanych z serwisowaniem samochodów i likwidacją szkód to główne wyróżniki oferty wchodzącej na rynek spółki leasingowej Santander Consumer Multirent.
Firma wyspecjalizowana w leasingu i wynajmie długoterminowym (full service leasing) ma ambicje powtórzyć sukces Santander Consumer Banku – lidera w finansowaniu nowych samochodów oraz jej głównego udziałowca.
Wchodząc na rynek Santander Consumer Multirent stawia na produkty dotychczas niedostępne dla klientów w Polsce. Jednym z nich jest MultiLeasing Bezpieczny w ramach którego przedsiębiorca otrzymuje bezpłatny dostęp do Centrum Likwidacji Szkód Santander Consumer Multirent. Za pomocą jednego narzędzia klient nie tylko sfinansuje firmową flotę, ale również pozbędzie się wszelkiego rodzaju formalności w razie kolizji. Czynne 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu Centrum wyręcza klientów w obsłudze związanej z likwidacją szkód komunikacyjnych. Specjaliści Santander Consumer Banku przejmują na siebie całość formalności związanych z naprawą samochodu.
Santander Consumer Multirent zamierza oprzeć sprzedaż produktów na stworzonej przez bank sieci ponad 2000 współpracujących dealerów oraz komisantów. Przekazanie w ich ręce nowego narzędzia w postaci leasingu i wynajmu długoterminowego z pewnością pozytywnie wpłynie na zwiększenie udziału Santandera w rynku.
Santander Consumer Bank kontroluje 60 procent udziałów w firmie, pozostała cześć należy do SAG — Soluçoes Automóvel Globais, SGPS S.A. (40% udziałów) – portugalskiej spółki współpracującej z grupą Santander w zakresie leasingu.