System bankowości internetowej Millennium – ponad 200.000 użytkowników
Liczba użytkowników systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Banku Millennium – Millenet – przekroczyła 200.000.
Bank wprowadził usługi bankowości internetowej dla klientów indywidualnych w 2003 roku, od tego czasu systematycznie rozwijana jest funkcjonalność systemu zarówno dla klientów indywidualnych jak i firm. W ciągu ostatniego kwartału liczba nowych użytkowników systemu z segmentu klientów indywidualnych wzrosła o 21%.
Dostęp do bankowości internetowej jest bezpłatny. Klienci w systemie najczęściej sprawdzają saldo na rachunkach i wykonują przelewy, które w zależności od rodzaju rachunku klienta – są bezpłatne lub kosztują 0,50 zł. W marcu 2005 r. prawie 70% wszystkich przelewów zrealizowanych przez klientów indywidualnych zostało wykonanych w systemie bankowości internetowej.
Klienci mają także możliwość założenia specjalnej lokaty terminowej – Lokata Millenet, która umożliwia lokowanie dowolnych kwot na dowolny okres od 1 do 366 dni.
W ostatnim okresie funkcjonalność systemu dla klientów indywidualnych została rozszerzona o m.in.
-
dostęp do wyciągów online – umożliwia zastąpienie drukowanej wersji wyciągów przesyłanych pocztą na ich elektroniczną wersję dostępną w Millenet
-
system automatycznych powiadomień sms na telefon komórkowy o operacjach na rachunkach w banku i transakcjach dokonywanych kartami płatniczymi – MilleSMS.