Toyota Bank usunął efekty awarii systemu VISA
W związku z sytuacją jaka nastąpiła po awarii systemu VISA International, Toyota Bank dokonał korekty błędnych transakcji na kontach klientów. Nieprawidłowe księgowania na kontach klientów zostały poprawione w ciągu kilku godzin.
Wg informacji z dnia 15 stycznia 2008 r. organizacja VISA International odnotowała błędne księgowania transakcji dokonanych kartami płatniczymi tej organizacji. Wg informacji VISA problemy dotyczyły tylko transakcji w bankomatach. Niektóre pojedyncze transakcje bankomatowe mogły zostać zaksięgowane na kontach klientów kilka razy. W bardzo ograniczonym zakresie awaria dotknęła także klientów Toyota Bank.
Toyota Bank natychmiast podjął decyzję o zwrocie pieniędzy z własnych środków na konta swoich klientów, nie czekając na rozwiązanie problemu dostarczone przez VISA. Korekta nieprawidłowych transakcji została dokonana tego samego dnia w ciągu kilku godzin od wystąpienia problemu w banku. W związku z tym klienci Toyota Bank mają do dyspozycji swoje pieniądze wg prawidłowych sald i nie muszą składać reklamacji związanych z nieprawidłowymi transakcjami.
Obecnie pełna obsługa klientów oraz transakcji kartami płatniczymi w Toyota Bank prowadzona jest bez przeszkód.