Volkswagen Bank direct stawia na przejrzystość oferty bankowej

 

 

8 sierpnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Volkswagen Bank direct akcentująca przejrzystość oferty bankowej. Kampania jest realizowana w prasie ogólnopolskiej: najpopularniejszych dziennikach i tygodnikach.

 

Instytucje finansowe, w tym banki, prowadzą obecnie w mediach aktywną komunikację rozmaitych ofert. Liczne promocje, warunki specjalne oraz zaawansowanie i złożoność produktów, a co za tym idzie – mnogość parametrów finansowych sprawiają, że klientom coraz trudniej odnaleźć się w takim natłoku informacji. Wybór optymalnej oferty może wydawać się jeszcze trudniejszy w sytuacji częstych zapisów małym drukiem, dodatkowych warunków oznaczanych symbolem „*” lub znajdujących się jako jeden z wielu punktów obszernego regulaminu promocji.

 

„Volkswagen Bank direct zawsze przykładał dużą wagę do pełnej i przejrzystej komunikacji. Szczególne znaczenie ma dla nas satysfakcja naszych obecnych i przyszłych klientów, co znajduje swój wyraz także w sformułowaniu naszego celu: Bank zadowolonych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się podjąć działania wspomagające osoby zainteresowane usługami finansowymi w dokonaniu optymalnego wyboru. Wyboru, który pozwoli uniknąć późniejszych rozczarowań i niespodzianek. W naszym serwisie internetowym przygotowaliśmy kalkulator kosztów i zysków konta osobistego umożliwiający porównanie warunków Volkswagen Bank direct z dowolnymi ofertami określonymi przez klientów. Kalkulator opatrzony jest licznymi komentarzami dotyczącymi parametrów, które mogą budzić wątpliwości klientów. Mamy również nadzieję, że przyczyni się on do zwiększenia świadomości odbiorców usług finansowych.” – powiedział Adam Hagemajer, Kierownik Działu Obsługi Depozytów Volkswagen Bank direct.

 

W serwisie internetowym, obok kalkulatora dostępne będzie wkrótce także vademecum – rodzaj poradnika dla klientów, zwracającego ich uwagę na podstawowe zagadnienia, które mogą wymagać wyjaśnień.