Wizerunkowa kampania reklamowa Private Banking BRE Banku

 

 

Do końca listopada potrwa reklamowa kampania wizerunkowa BRE Banku skierowana do klientów Private Banking. Kampania prowadzona jest w prasie biznesowej, magazynach hobbistycznych i Internecie.

 

Celem kampanii jest zwiększenie popularności marki BRE Banku w segmencie Private Banking, podniesienie poziomu znajomości oferty, a także utrzymanie lojalności obecnych klientów. Kampania ma utrwalić wizerunek BRE Banku, jako nowoczesnej, elastycznej instytucji finansowej, oferującej innowacyjne produkty i polecanej przez specjalistów.

 

Podstawę komunikacji z odbiorcami stanowią hasła, zrezygnowano więc z dodatkowych, zbędnych w tym przypadku, elementów graficznych. Reklamy ukazują się w prasie biznesowej: Harvard Business Review, Business Week, Businessman Magazine oraz w prasie hobbistycznej: Golf & Life, Magazyn Golf, National Geographic, Nurkowanie, Żagle, Traveler, Extremum, a także na stronach internetowych BRE Banku