Złoty Parasol dla CU Życie

 

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA otrzymało wczoraj Złoty Parasol dla firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia od miesięcznika „Home & Market”. Jednocześnie Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy Commercial Union Polska i CU Życie, znalazł się w grupie 20 szefów firm wyróżnionych tytułem „Menedżer Roku 2004” przez kolegium redakcyjne miesięcznika.

 

Redakcja „Home & Market” nagrodziła CU Życie za „wytrwałość, jakość usług, rozpoznawalność i wieloletnią ugruntowaną pozycję na polskim rynku ubezpieczeń na życie”.

 

Dziesięć lat temu, w 1994 r. CU Życie zebrało 37 mln zł składki i wypracowało 2,3 mln zł zysku netto. W roku 2004 towarzystwo zebrało blisko 1,8 mld zł składki, zysk netto wyniósł 377 mln. W minionym roku towarzystwo wypłaciło klientom ok. 27 tys. świadczeń ubezpieczeniowych, łącznie z umów podstawowych i opcji dodatkowych Najwyższe wypłacone świadczenie z tytułu śmierci z jednej polisy przekroczyło 436 tys. Według zestawienia opublikowanego w „Rzeczpospolitej” z 27.01.2005 r., oferowany przez CU Fundusz Dynamiczny i Fundusz Akcji zajęły dwa pierwsze miejsca wśród funduszy akcyjnych w zeszłym roku. Najlepszy wynik w swojej grupie w 2004 r. osiągnął Fundusz Zrównoważony CU.