Zmiany w serwisie internetowym mBanku
mBank wprowadził kolejne zmiany w internetowym serwisie transakcyjnym. Zmiany mają związek z wdrożeniem do oferty nowych produktów i są odpowiedzią na oczekiwania klientów. Wprowadzone przez mBank zmiany to:
- szybkie otwieranie i łatwa obsługa Indywidualnego Konta Emerytalnego – w serwisie transakcyjnym pojawiła się nowa opcja menu – „Konto emerytalne”.
- najbliższe zlecenia stałe widoczne w operacjach zaplanowanych – w zakładce „Historia” – „Operacje zaplanowane” w rachunkach eKonto, izzyKonto oraz mBiznes konto, poza zaplanowanymi na przyszłość operacjami „jednorazowymi”, widoczna jest także najbliższa data realizacji płatności dla każdego ze zdefiniowanych dla danego rachunku zleceń stałych.
- dłuższe pole na hasło na stronie logowania – ponieważ hasło do internetowego serwisu transakcyjnego mBanku powinno mieć od 8 do 20 znaków, pole na hasło zostało wydłużone tak, aby widoczne było całe hasło, także o maksymalnej długości znaków.
- komunikaty na stronie logowania – na stronie logowania są zamieszczane ważne informacje lub ciekawe propozycje i oferty skierowane do klientów mBanku.
- akceptowanie spacji w numerach rachunków – obecnie możliwe jest przy definiowaniu przelewów wpisanie numeru rachunku zarówno w postaci: ccyyyyyyyyxxxxxxxxxxxxxxxx, jak i cc yyyy yyyy xxxx xxxx xxxx xxxx
- intuicyjna aktywacja kart debetowych i kredytowych – podczas aktywacji karty (debetowej lub kredytowej) w serwisie internetowym, system automatycznie rozpoznaje rodzaj aktywowanej karty (nowa, duplikat, odnowiona) oraz weryfikuje, czy był już wcześniej ustalony PIN dla karty. Jeśli karta odnowiona lub duplikat miała już ustalony PIN wystarczy, że zostanie aktywowana.
- nowy status kanałów dostępu – został wprowadzony dodatkowy status „Zablokowany”, dzięki czemu interpretacja poszczególnych statusów jest znacznie łatwiejsza i bardziej jednoznaczna.