Bank BPH: więcej kart, więcej placówek

Bank BPH przyjął nową strategię na najbliższe trzy lata. W obszarze bankowości detalicznej, strategia zakłada otwarcie 77 nowych placówek w regionach o największym potencjale gospodarczym, co z pewnością przełoży się na wzrost liczby klientów.

 

Większa ma być liczba wydanych kart kredytowych – udział banku w tym obszarze systematycznie rośnie, między innymi dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej i szerokiemu wachlarzowi proponowanych kart.

W latach 2004 – 2006 nastąpi dynamiczny przyrost transakcji prowadzonych za pośrednictwem kart, ale także bankomatów, call center oraz internetu. Bank położy także nacisk na  rozwój oferty skierowanej do klientów zamożnych i średnio zamożnych.

 

4 czerwca Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy banku zadecydowało o zmianie nazwy prawnej Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA na Bank BPH Spółka Akcyjna.

 

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony