Commercial Union wprowadzi markę Aviva w ciągu dwóch lat

Grupa Commercial Union Polska w ciągu najbliższych dwóch lat wprowadzi markę Aviva. Pierwszym etapem tego procesu była zmiana logo i tożsamości wizualnej Commercial Union jesienią 2007 roku. Wtedy w logo CU pojawiły się słowa „grupa Aviva”.

Wprowadzanie marki Aviva będzie perfekcyjnie przygotowane. – Proces, który potrwa dwa lata, przeprowadzimy z najwyższą starannością, z korzyścią dla rozwoju biznesu w Polsce. Nasze działania nie będą dla nikogo zaskoczeniem i będą przeprowadzane płynnie. Przygotujemy program marketingowy, w tym kampanie reklamowe budujące świadomość marki Aviva w Polsce w oparciu o dorobek Commercial Union. Co więcej, dzięki globalnej marce, działania marketingowe prowadzone przez naszą grupę na świecie będą również wspomagały polski biznes – zapowiada Dominika Kraśko, wiceprezes firmy ds. marketingu.

Wśród największych korzyści, jakie w ostatnim czasie CU Polska odniosła ze współpracy międzynarodowej w ramach grupy Aviva, warto zwrócić uwagę na dwie: uruchomienie sprzedaży polis komunikacyjnych w systemie direct, czyli przez telefon i internet, oraz rozwiązania w dziedzinie bancassurance – zwłaszcza rozpoczęcie pionierskiego na polskim rynku modelu współpracy z Bankiem Zachodnim WBK (wspólne tworzenie towarzystw ubezpieczeniowych, które zaoferują ubezpieczenia klientom tego banku).

– Jestem przekonany, że nowy etap, który rozpoczynamy, zapewni nam osiągnięcie kolejnych sukcesów i umocnienie naszej pozycji lidera rynku. Chcemy, by dziedzictwo Commercial Union i siła globalnej marki Aviva pomogły nam być najbardziej przyjazną dla klienta firmą w sektorze finansowym – mówi prezes grupy CU Polska Adam Uszpolewicz.

Marka Aviva na świecie

Grupa działa już pod marką Aviva w ponad 20 krajach Europy, Ameryki Północnej, Azji i regionu Pacyfiku. W ostatnich latach grupa znacznie rozszerzyła działalność międzynarodową. Już około 60 procent jej przychodów pochodzi spoza Wielkiej Brytanii (w 2000 roku było to 42 procent). Ta internacjonalizacja jest efektem rozwoju firmy w Azji, w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie Środkowej i Wschodniej. Jednocześnie Aviva utrzymuje mocną pozycję lidera rynku ubezpieczeniowego w Wielkiej Brytanii – kraju, w którym grupa ma tradycję ponad trzystu lat nieprzerwanej działalności. W naszym regionie marka Aviva obecna jest na Litwie, w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, a także w Rosji.