MultiBank leczy kredyty

MultiBank rozpoczął kampanię reklamową refinansowego kredytu hipotecznego. Kreacja przygotowana przy współpracy agencji 2BE ID&Communication (Kraków) oraz MediaMix (Warszawa), będzie funkcjonować w mediach i na billboardach przez blisko dwa miesiące (marzec-kwiecień 2006).

 

– Kampania reklamowa pod hasłem „Lek na drogie kredyty” obejmie tygodniki opiniotwórcze, dzienniki, Internet oraz radio. Uzupełniona zostanie o działania merchandisingowe w ponad 70 placówkach MultiBanku w całym kraju – mówi Zbigniew Grzelczyk, dyrektor departamentu marketingu MultiBanku.

 

Główne akcenty kampanii to gwarancja zawsze niższego oprocentowania względem konkurencji, brak opłat, szybkość podejmowania decyzji przez bank (24h) oraz minimum formalności (2 dokumenty polisa i umowa z obecnym bankiem). W przekazie podkreślono także konkurencyjne warunki oferty refinansowania w złotówkach.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony