Polisa z telewizora

 

 

MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce uruchomiło sprzedaż komunikacyjnych ubezpieczeń OC poprzez kanał telewizyjny Mango 24.

 

Od 15 września przez 30 dni telewidzowie będą mogli oglądać w TV Mango 24 liczne emisje 15-minutowego filmu reklamowego MTU. Klienci, zainteresowani ubezpieczeniem OC, będą mogli skontaktować się z MTU dzwoniąc na infolinię lub wysyłając sms, a następnie wspólnie z konsultantem Mojej Infolinii zawrzeć umowę ubezpieczenia.

 

Ten nowy dla ubezpieczeń kanał dystrybucji z powodzeniem funkcjonuje już w Europie Zachodniej.

 

MTU to najmłodszy ubezpieczyciel w Grupie Ergo Hestia. To także drugie, obok STU Ergo Hestia SA, towarzystwo majątkowe w tej Grupie. MTU rozpoczęło działalność w połowie 2002 roku, wykorzystując licencję istniejącego wcześniej Towarzystwa Ubezpieczeniowego PBK, które w grudniu 2000 roku zostało przejęte przez STU Ergo Hestia S.A.