Zmiany w Banku BGŻ w Regionie Podlaskim

Nowa strategia Banku BGŻ została przyjęta w połowie 2005 roku. Pierwsze efekty prac zaczęły być widoczne w 2006 roku. Wiosną bank wprowadził nowe logo. Sukcesywnie zmieniany jest też wystrój wnętrz oddziałów banku. W kolejnych regionach wdrażane są także zmiany z zakresu organizacji pracy i wprowadzania nowych produktów.

– Dzięki tym zmianom chcemy być postrzegani jako instytucja nowoczesna i przyjazna dla klientów – powiedział Henryk Antosiak, który od początku grudnia pełni obowiązki dyrektora oddziału regionalnego Banku BGŻ w Białymstoku. Zastąpił on na tym stanowisku Włodzimierza Gryca.

W całym Regionie Podlaskim Bank BGŻ posiada 8 oddziałów, z czego 2 zlokalizowane są w Białymstoku. Z usług banku korzysta w tym regionie już ponad 56 tysięcy klientów, zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych. Dzięki podpisaniu umowy z Krakowskim Bankiem Spółdzielczym, BPS-em, MR Bankiem oraz Kredyt Bankiem klienci BGŻ mogą korzystać z szerokiej sieci bankomatów, umożliwiających bezprowizyjną wypłatę środków finansowych – łącznie w całym województwie jest ich 57, z czego 16 znajduje się w Białymstoku.
Według stanu na 30 października br. w Regionie Podlaskim Bank BGŻ obsługiwał blisko 17 tys. kont osobistych.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony