Zmiany w Banku BGŻ w Regionie Podlaskim

Nowa strategia Banku BGŻ została przyjęta w połowie 2005 roku. Pierwsze efekty prac zaczęły być widoczne w 2006 roku. Wiosną bank wprowadził nowe logo. Sukcesywnie zmieniany jest też wystrój wnętrz oddziałów banku. W kolejnych regionach wdrażane są także zmiany z zakresu organizacji pracy i wprowadzania nowych produktów.

– Dzięki tym zmianom chcemy być postrzegani jako instytucja nowoczesna i przyjazna dla klientów – powiedział Henryk Antosiak, który od początku grudnia pełni obowiązki dyrektora oddziału regionalnego Banku BGŻ w Białymstoku. Zastąpił on na tym stanowisku Włodzimierza Gryca.

W całym Regionie Podlaskim Bank BGŻ posiada 8 oddziałów, z czego 2 zlokalizowane są w Białymstoku. Z usług banku korzysta w tym regionie już ponad 56 tysięcy klientów, zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych. Dzięki podpisaniu umowy z Krakowskim Bankiem Spółdzielczym, BPS-em, MR Bankiem oraz Kredyt Bankiem klienci BGŻ mogą korzystać z szerokiej sieci bankomatów, umożliwiających bezprowizyjną wypłatę środków finansowych – łącznie w całym województwie jest ich 57, z czego 16 znajduje się w Białymstoku.
Według stanu na 30 października br. w Regionie Podlaskim Bank BGŻ obsługiwał blisko 17 tys. kont osobistych.