Zmiany w ofercie Kredyt Banku
Kredyt Bank zmodyfikował rachunki Ekstrakonto, których obecnie prowadzi już ponad pół miliona. Nowa propozycja obejmuje pakiety ubezpieczeń oraz program lojalnościowy. Oferta banku poszerzyła się również o nową kartę co-branded. Zmiany w ofercie są elementem rebrandingu.
Nowa oferta obejmuje 5 rodzajów Ekstrakonta: Junior, Student, S, Profit oraz VIP. Wybór rachunku następuje na podstawie preferencji klienta a nie deklarowanych dochodów. Do każdego ROR-u przygotowany został pakiet ubezpieczeń.
Ubezpieczenie NNW oferowane jest bezpłatnie w zależności od rodzaju konta (bezterminowo, przez 6 lub 12 miesięcy). Po okresie promocyjnym klient może kontynuować ubezpieczenie po korzystnych cenach – od 70 do 99 gr. miesięcznie.
W pakietach Ekstrakonto Profit oraz VIP klienci dodatkowo objęci są ubezpieczeniem assistance, także bezpłatnym. Pakiet Ekstrapomoc obejmuje pomoc w podróży samochodem, medyczną oraz pomoc w domowych awariach.
Opcjonalnie można skorzystać z ubezpieczenia „Torebka” za 2,20 zł miesięcznie na kwotę 1 tys. zł, obejmującego osobiste rzeczy posiadacza rachunku i członków jego rodziny. Dodatkowo wszyscy posiadacze RORów w Kredyt Banku korzystają z 5 proc. zniżek na ubezpieczenia Warty.
Nowym elementem oferty jest program lojalnościowy „Razem” dla posiadaczy Ekstrakonta VIP i jego rodziny (rodzice, dzieci, małżonkowie, partnerzy w gospodarstwie domowym). Aby włączyć się do programu, należy uruchomić rachunek dla członka rodziny. Rachunki funkcjonujące w tak stworzonej „grupie” prowadzone są po preferencyjnych cenach – Ekstrakonto Junior bezpłatnie, Student za 0,99 zł, Ekstrakonto S za 3,99 zł, Profit za 6,99 zł a Ekstrakonto VIP za 10,99 zł. Ponadto uczestnikom programu „Razem” przysługuje 10 proc. zniżka na ubezpieczenia Warty m.in. mieszkania, domu, AC, OC, ubezpieczenie podróżne.
Obecnie Kredyt Bank prowadzi kampanię reklamową Ekstrakont, której celem jest wzrost liczby rachunków o ok. 20 proc. w okresie kampanii.