25 tys. użytkowników bankowości elektronicznej dla firm w BRE Banku

Z usług bankowości elektronicznej BRE Banku – systemu bankowości internetowej dla firm „iBRE” oraz systemu home banking BRESOK – korzysta już 25 tys. użytkowników, reprezentujących blisko 10 tysięcy klientów korporacyjnych. Klienci korzystający z iBRE stanowią zdecydowaną większość. Ponad 98% transakcji klientów BRE Banku jest dokonywanych za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

System bankowości elektronicznej „BRESOK” BRE Bank wprowadził do oferty już w latach 90. i był pionierem wdrożenia systemu rozliczeń międzyoddziałowych w czasie rzeczywistym dla przedsiębiorstw. Za usługę BRESOKA BRE Bank otrzymał certyfikat jakości ISO 9001. Obecnie z systemu korzysta 9 tys. użytkowników u ponad 3,1 tys. klientów.

W styczniu 2005 roku klientom korporacyjnym bank zaoferował nowy system bankowości internetowej iBRE. Po roku od jego wprowadzania ma już ponad 6,7 tys. klientów i 15 tys. użytkowników. Tylko w styczniu 2006 roku ich liczba wzrosła o ponad 250 osób.

System iBRE przeznaczony jest zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Jest rozwiązaniem w pełni personalizowanym, umożliwiającym dostosowanie wielu parametrów do indywidualnych potrzeb klienta.

Klienci Banku mogą korzystać z iBRE bez opłat. Darmowy jest także pierwszy wydany token haseł jednorazowych.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony