Expander startuje z nową, bajeczną platformą komunikacji „Kredyty to nasza bajka”

Większość Polaków bierze kredyt hipoteczny raz w życiu, dlatego świat kredytów jest dla nas tajemniczy i łatwo się w nim zagubić. Expander już od 20 lat pomaga Klientom spełniać marzenia o własnym mieszkaniu, dlatego śmiało możemy powiedzieć, że kredyty to nasza bajka. W marcu firma ruszyła z nową, baśniową kampanią wizerunkową. Kampanii towarzyszy również premiera nowego narzędzia dla Klientów – internetowej wyszukiwarki nieruchomości. Dzięki niej, ceny mieszkań od deweloperów nareszcie można sprawdzić w internecie.

Kredyt, który pasuje jak ulał

Kampania przedstawia historie postaci, które przywodzą na myśl bohaterów znanych wszystkim z bajek. Pierwsza odsłona kampanii, to historia dziewczyny, która gubi pantofelek w poszukiwaniu odpowiedniego kredytu na mieszkanie. Z pozoru bajkowe historie są bliżej rzeczywistości niż mogłoby się wydawać. Każdy może łatwo utożsamić się z wybraną postacią i odnaleźć w jej dylematach własne wyzwania. Proces kredytowy i droga do wymarzonego mieszkania najczęściej nie są usłane różami. Klienci potrzebują kogoś, kto pomoże im zadbać o szczęśliwie zakończenie, a to właśnie zadanie dla ekspertów finansowych Expander. Skojarzenie z bajkami pomaga przedstawić życiowe sytuacje i problemy z przymrużeniem oka, szczyptą humoru. W końcu chodzi o to, żeby spełnić marzenia o własnym mieszkaniu i doprowadzić do szczęśliwego zakończenia.

Edukując Klientów o możliwościach współpracy z Expanderem w bajkowej konwencji, marka sprawia, że temat kredytów hipotecznych staje się bliższy, bardziej przyjazny i zrozumiały. Wyraziste historie postaci mają zapaść w pamięć i trafić do szerokiej grupy docelowej, dzięki swojej różnorodności.

Bajeczne mieszkanie
Nowej komunikacji towarzyszy również uruchomienie nowego narzędzia dla Klientów, czyli internetowej wyszukiwarki nieruchomości dostępnej pod adresem https://www.expander.pl/. Szukając mieszkania na rynku pierwotnym częstym problemem jest to, że aby poznać jego cenę, trzeba osobiście udać się do biura sprzedaży. Na szczęście to się zmienia. Expander stworzył internetową wyszukiwarkę nieruchomości, w której każdy użytkownik od ręki może poznać cenę lokalu. Zawiera ona tysiące ofert, które można wyszukiwać za pomocą mapy lub listy. Żeby poznać ceny mieszkań, wystarczy założyć w serwisie bezpłatne konto. Jeśli klient chce tylko przeglądać dostępne oferty, nie musi się rejestrować. Wyszukiwarka zawiera bazę tysięcy nowych mieszkań i domów oraz lokali usługowych w największych miastach w Polsce.

– Najważniejsze, żeby nie tylko marzyć, ale przede wszystkim realizować marzenia. Dzięki wyszukiwarce nieruchomości każdy Klient będzie mógł zrobić pierwszy krok na drodze do ich realizacji, a resztą zajmiemy się my – wyjaśnia Agnieszka Kiewesz, Dyrektor Marketingu Expander.
– Nowa platforma komunikacji ma pokazać, że jako firma znamy się na tym co robimy i indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta. W zależności od jego aktualnych potrzeb pomagamy realizować plan od początku do końca: od znalezienia wymarzonej nieruchomości, po jej sfinansowanie i ubezpieczenie – podkreśla Agnieszka Kiewesz.

#takie buty

W ramach kampanii powstały cztery filmy 15-sekundowe z główną historią i cztery 6-sekundowe, w których bohaterowie są już szczęśliwie „na swoim”. Kolejne historie bajkowych bohaterów poznamy na przestrzeni całego roku, ale kim będą na razie pozostaje owiane tajemnicą.

Video będzie emitowane w internecie oraz w kinach. Bajkowa kampania obejmuje również pełną aktywność Expandera w internecie, SoMe oraz materiały BTL. Za koncept kreatywny i realizację kompleksowo odpowiada agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Spark Foundry, za reżyserię Julia Rogowska a za produkcję filmów Papaya Films. Zdjęcia do kampanii wykonała bardzo ceniona polska fotografka Marta Wojtal.

Spot 15” https://youtu.be/2S14B6Xh0N0

Spot 6” https://youtu.be/pBacuZhKngI