Kampania reklamowa nowej oferty inwestycyjnej Nordea Bank Polska

„Nordea Inwestor. 2 x większy kapitał na starcie” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty inwestycyjnej Nordea Bank Polska.

Reklamowana oferta banku Nordea umożliwia, po zainwestowaniu minimum 80 tys. złotych w fundusze skupione w Nordea Inwestor, uzyskanie kredytu Nordea Polisa o tej samej wartości, przeznaczonego na podwojenie inwestycji.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się w ostatnim tygodniu lipca. Spoty przekonujące do inwestowania w banku Nordea pojawiają się w TVN 24 oraz kanałach Discovery i Animal Planet. Kampanię w okresie letnim poprzedziły wspólne z domem mediowym MPG analizy efektywności działań reklamowych w okresie letnim. Na podstawie danych telemetrycznych nie zanotowano istotnych spadków w stacjach tematycznych w grupie docelowej banku. Kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działania reklamowe banku. Koncentruje się na prostym przekazie i wykorzystuje znaną z niedawnych kampanii banku postać Toniego Hyyryläinena.

Wzmocnieniem kampanii telewizyjnej są reklamy w witrynach oddziałów Nordea w całym kraju, wyselekcjonowane billboardy w pobliżu placówek oraz siatki winylowe na oddziałach. Szczegółowe informacje o nowej ofercie znajdują się na www.nordea.pl.

Klienci, którzy zainwestują w Nordea Inwestor i skorzystają z kredytu Nordea Polisa, objęci są również sprzedażą premiową „Zostań inwestorem i odbierz premię”, w której w zależności od kwoty inwestycji, otrzymają sprzęt LG Electronics:

  • wieżę stereo XC 12 – za inwestycje min. 25 000 zł
  • odtwarzacz DVD DR 275 – za inwestycję min. 50 000 zł
  • zestaw kina domowego HT 502 SH lub telewizor flatron 21FB5RLX – za inwestycję min. 100 000 zł.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony