Menedżer oddziału

Menedżer oddziału

Dlaczego warto dla nas pracować?

Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, firmowych, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Jesteśmy wiodącą firmą na rynku pośrednictwa finansowego, wyróżniającą się innowacyjnym podejściem do klienta oraz jakością świadczonych usług. Nasza firma to przede wszystkim zespół wszechstronnych ekspertów, wspierających swoich klientów na każdym etapie ich życia.

Dlaczego warto dla nas pracować?

Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, firmowych, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Jesteśmy wiodącą firmą na rynku pośrednictwa finansowego, wyróżniającą się innowacyjnym podejściem do klienta oraz jakością świadczonych usług. Nasza firma to przede wszystkim zespół wszechstronnych ekspertów, wspierających swoich klientów na każdym etapie ich życia.

Zapraszamy do współpracy, jeśli:

  • Masz doświadczenie w sprzedaży, w obszarach: kredytów hipotecznych i gotówkowych, produktów dla firm, ubezpieczeń lub produktów inwestycyjnych
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu podległymi pracownikami a także umiesz ich motywować i inspirować do skutecznego działania
  • Chętnie rozwijasz swoje kompetencje merytoryczne i sprzedażowe
  • Posiadasz wiedzę z zakresu finansów i ekonomii
  • Umiesz organizować czas pracy – zarówno swój jak i podległych pracowników
  • Podchodzisz do pracy z motywacją i zaangażowaniem
  • Masz wyższe wykształcenie
  • Jesteś w pełni dyspozycyjna/y

Na co dzień w pracy:

  • Wspierasz firmę w zapewnieniu funkcjonowania oddziału zgodnie z obowiązującymi procedurami i wytycznymi
  • Zarządzasz zespołem Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych oraz innymi pracownikami oddziału
  • Realizujesz założone cele sprzedażowe
  • Wspierasz Klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) – opcjonalnie
  • Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących – opcjonalnie

 

Na co dzień w pracy:

  • Wspierasz firmę w zapewnieniu funkcjonowania oddziału zgodnie z obowiązującymi procedurami i wytycznymi
  • Zarządzasz zespołem Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych oraz innymi pracownikami oddziału
  • Realizujesz założone cele sprzedażowe
  • Wspierasz Klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) – opcjonalnie
  • Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących – opcjonalnie

 

Zapraszamy do współpracy, jeśli:

  • Masz doświadczenie w sprzedaży, w obszarach: kredytów hipotecznych i gotówkowych, produktów dla firm, ubezpieczeń lub produktów inwestycyjnych
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu podległymi pracownikami a także umiesz ich motywować i inspirować do skutecznego działania
  • Chętnie rozwijasz swoje kompetencje merytoryczne i sprzedażowe
  • Posiadasz wiedzę z zakresu finansów i ekonomii
  • Umiesz organizować czas pracy – zarówno swój jak i podległych pracowników
  • Podchodzisz do pracy z motywacją i zaangażowaniem
  • Masz wyższe wykształcenie
  • Jesteś w pełni dyspozycyjna/y

Co dajemy od siebie:

  • Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz bardzo atrakcyjnego systemu prowizyjnego
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych przygotowujący do rozpoczęcia współpracy
  • Bieżące szkolenia wspierające rozwój Twoich kompetencji merytorycznych i sprzedażowych
  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju menedżerskiego
  • Pracę z klientami umawianymi przez Contact Center
  • Prosty i przejrzysty CRM, umożliwiający sprawne zarządzanie zadaniami i pracę z klientami (procesem sprzedaży)
  • Wsparcie ze strony dedykowanych departamentów w Centrali firmy
  • Współpracę z kluczowymi partnerami nieruchomościowymi w Polsce
  • Prywatną opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Służbowy laptop i telefon
  • Biuro w atrakcyjnej lokalizacji
  • Platformę kafeteryjną