25 tys. użytkowników bankowości elektronicznej dla firm w BRE Banku

Z usług bankowości elektronicznej BRE Banku – systemu bankowości internetowej dla firm „iBRE” oraz systemu home banking BRESOK – korzysta już 25 tys. użytkowników, reprezentujących blisko 10 tysięcy klientów korporacyjnych. Klienci korzystający z iBRE stanowią zdecydowaną większość. Ponad 98% transakcji klientów BRE Banku jest dokonywanych za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

System bankowości elektronicznej „BRESOK” BRE Bank wprowadził do oferty już w latach 90. i był pionierem wdrożenia systemu rozliczeń międzyoddziałowych w czasie rzeczywistym dla przedsiębiorstw. Za usługę BRESOKA BRE Bank otrzymał certyfikat jakości ISO 9001. Obecnie z systemu korzysta 9 tys. użytkowników u ponad 3,1 tys. klientów.

W styczniu 2005 roku klientom korporacyjnym bank zaoferował nowy system bankowości internetowej iBRE. Po roku od jego wprowadzania ma już ponad 6,7 tys. klientów i 15 tys. użytkowników. Tylko w styczniu 2006 roku ich liczba wzrosła o ponad 250 osób.

System iBRE przeznaczony jest zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Jest rozwiązaniem w pełni personalizowanym, umożliwiającym dostosowanie wielu parametrów do indywidualnych potrzeb klienta.

Klienci Banku mogą korzystać z iBRE bez opłat. Darmowy jest także pierwszy wydany token haseł jednorazowych.