276 tys. klientów na 3. urodziny Inteligo
Z początkiem maja konto Inteligo rozpoczyna czwarty rok działalności. Z konta Inteligo korzysta już ponad 276 tysięcy osób, które powierzyły Inteligo ponad 840 mln zł.
Konto Inteligo do swojej oferty wprowadziło wiele pionierskich, nieoferowanych przez konkurencję do dzisiaj rozwiązań, m.in. „one click debet” – debet on-line. Każdy klient Inteligo, bez potrzeby składania dokumentów, w ciągu kilku sekund otrzymuje decyzję przyznania debetu do 2000 zł. Funkcjonalność tego rozwiązania potwierdziło 50 tysięcy wniosków rozpatrzonych w pierwszych dniach po wprowadzeniu debetu. Innym innowacyjnym pomysłem było również rozszerzenie oferty o 5 rodzajów ubezpieczeń. Ubezpieczenie na życie oferowane w koncie Inteligo jest pierwszym i dotychczas jedynym tego typ produktem w internecie.
Inteligo jako pierwsze na rynku, uruchomiło na swojej stronie Pasaż Handlowy. W ofercie wirtualnego sklepu znajdują się książki, kosmetyki, sprzęt komputerowy i wiele innych produktów. Aby dokonać transakcji wystarczy jedynie wybrać produkt.
– Inteligo od samego początku założyło pobieranie niewielkich opłat w zamian oferując swoim klientom usługi na stałym, wysokim poziomie. Planujemy poszerzyć zakres usług bankowości dla firm i klientów indywidualnych, wprowadzić nowe ubezpieczenia oraz popularyzować usługę „Płacę z Inteligo” – deklaruje prezes Inteligo Konrad Korobowicz.