Ruszyła świąteczna promocja Providenta

W ramach nowej promocji Providenta, do kwoty wypłaconej pożyczki klient otrzymuje 10% jej wartości w prezencie, czyli nawet 500 złotych. Klient, który po obejrzeniu reklamy zadzwoni na infolinię w ciągu godziny, otrzyma dodatkowo: portfel lub 50 złotych. Świąteczna promocja potrwa do 17 grudnia.

„Promocję świąteczną prowadziliśmy już w zeszłym roku. Spotkała się ona z bardzo pozytywnymi opiniami Klientów
i ich dużym zainteresowaniem, dlatego też postanowiliśmy ją powtórzyć.” – mówi Anna Kulawik, Kierownik ds. Marketingu – „Chcąc jeszcze bardziej uatrakcyjnić promocję, nagradzamy klientów za szybką reakcję. Jeżeli w ciągu godziny od obejrzenia reklamy telewizyjnej, klient zadzwoni na infolinię może otrzymać oprócz dodatkowych 10% wartości pożyczki gratis, portfel lub 50 zł” – dodaje Anna Kulawik.

Oferta świąteczna skierowana jest do nowych klientów Providenta. Do każdej udzielonej pożyczki, firma daje w prezencie 10% wartości pożyczki gratis tj. 100, 300, a nawet 500 złotych. Dodatkowo klient może otrzymać 50 złotych lub portfel.

W promocji świątecznej obowiązują standardowe opcje spłat rat pożyczki. Klient może wybrać jedną z dwóch form spłaty: w domu klienta (oferta z obsługą domową) lub bezpośrednio na konto firmy (opcja podstawowa). W obu opcjach raty pożyczki spłacane są w systemie tygodniowym. Wszystkie pożyczki oferowane przez Providenta są ubezpieczone w razie nieprzewidzianych okoliczności losowych.

W ramach kampanii zostaną wyemitowane promocyjne spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, Tele5, TV4, TVN7, TVP3. Kreacja została przygotowana przez agencję Touch Point, za zakup mediów odpowiada Pan Media Western. W prasie ogólnopolskiej i lokalnej zostanie opublikowanych ok. 100 reklam. Promocja prasowa objęła m.in. Angorę, Super Express, Gazetę Wyborczą, Metro, Echo Miasta, Tele Magazyn, Tele Tydzień, Kropkę TV, Tygodnik Rolniczy, a także dzienniki regionalne: Głos Wielkopolski, Gazetę Krakowską, Dziennik Bałtycki, Gazetę Wrocławską, Dziennik Zachodni oraz Dziennik Łódzki. Uzupełnieniem kampanii jest zamieszczenie banerów informujących o promocji na portalach internetowych Onet, Wirtualna Polska oraz Interia, wysłanie e-mailingów do użytkowników Internetu oraz reklama na stronie www.provident.pl

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony