Nagroda za kampanię MultiBanku

Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w kategorii kampanie multimedialne odebrali przedstawiciele agencji BBDO Warszawa.

Jury złożone z ekspertów zajmujących się reklamą, nagrodziło kampanię, którą bank prowadził w okresie od maja do czerwca 2007 roku. Jej celem było podniesienie spontanicznej oraz wspomaganej znajomości marki w grupie docelowej MultiBanku.

Przez sześć tygodni, koncentrując się na prezentacji faktów dotyczących postaw swoich klientów, MultiBank informował o tym, jakie osoby najczęściej korzystają z jego usług. Przygotowanie kreacji opartych na kontraście pomiędzy klientami MultiBanku i ogółem społeczeństwa było poprzedzone internetowymi badaniami prowadzonymi wśród klientów banku. W oparciu o wyniki skonfrontowane z dostępnymi badaniami TGI, powstał przekaz, który w niebanalny sposób scharakteryzował społeczność MultiBanku.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony