Toyota Bank usunął efekty awarii systemu VISA

W związku z sytuacją jaka nastąpiła po awarii systemu VISA International, Toyota Bank dokonał korekty błędnych transakcji na kontach klientów. Nieprawidłowe księgowania na kontach klientów zostały poprawione w ciągu kilku godzin.

Wg informacji z dnia 15 stycznia 2008 r. organizacja VISA International odnotowała błędne księgowania transakcji dokonanych kartami płatniczymi tej organizacji. Wg informacji VISA problemy dotyczyły tylko transakcji w bankomatach. Niektóre pojedyncze transakcje bankomatowe mogły zostać zaksięgowane na kontach klientów kilka razy. W bardzo ograniczonym zakresie awaria dotknęła także klientów Toyota Bank.

Toyota Bank natychmiast podjął decyzję o zwrocie pieniędzy z własnych środków na konta swoich klientów, nie czekając na rozwiązanie problemu dostarczone przez VISA. Korekta nieprawidłowych transakcji została dokonana tego samego dnia w ciągu kilku godzin od wystąpienia problemu w banku. W związku z tym klienci Toyota Bank mają do dyspozycji swoje pieniądze wg prawidłowych sald i nie muszą składać reklamacji związanych z nieprawidłowymi transakcjami.

Obecnie pełna obsługa klientów oraz transakcji kartami płatniczymi w Toyota Bank prowadzona jest bez przeszkód.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony