Ruszyła kampania reklamowa AXA Ubezpieczenia

1 lutego rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia, stanowiąca element nowej strategii marki AXA.

Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji jest odpowiedzialna agencja TBWA, która wygrała obsługę tego klienta w drodze przetargu rozstrzygniętego pod koniec ubiegłego roku.

Na potrzeby kampanii agencja TBWA przygotowała i zrealizowała spot telewizyjny, który wykorzystuje połączenie animacji rysunkowej i zdjęć filmowych. Adresatami kampanii są wszyscy kierowcy, którzy pragną zmienić swoją polisę ubezpieczeniową.

Celem kampanii jest motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu z AXA Ubezpieczenia za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta 9522 oraz strony internetowej www.axa.pl .

Działania komunikacyjne obejmą wyłącznie telewizję: TVP, TVP3,TVN, TVN 7,TVN24, TVN Turbo, Polsat, Discovery, Animal Planet i kanałach At Media. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony