Kłopoty z obsługą kart kredytowych po trzech miesiącach fuzji Pekao z BPH
Fuzja operacyjna, czyli przenoszenie rachunków byłych klientów Banku BPH na platformę Pekao, przynosi kolejne problemy – pisze „Gazeta Prawna”.
Część byłych klientów BPH nie może obsługiwać swoich kart kredytowych przez internet. Na niespodziankę natknęli się także posiadacze rachunków w kilku warszawskich oddziałach, gdy nie mogli zrealizować przelewów, ponieważ zostały im wprowadzone automatycznie limity dzienne, o których bank wcześniej klientów nie poinformował.
Gazeta pisze, że nie bez problemów odbywa się także wymiana kart kredytowych. Stare karty, wydane jeszcze przez Bank BPH, miały zostać zablokowane w ostatni weekend. Niespodziewanie bank wydłużył termin ich działania do 30 marca. To oznacza, że duża część posiadaczy kart kredytowych nie aktywowała nowych kart, wydanych przez Pekao.
Więcej na ten temat w „Gazecie Prawnej”.